Wednesday, August 17, 2011

O o o O O o O o


4 comments:

  1. Hello,
    milyen értékekkel, vagy mikor, vagy hogy fotóztad ezeket, hogy ilyen jók lettek a színek? Már ha nem szakmai titok. :D
    (vagy fotóboltal csináltad? :P )

    ReplyDelete
  2. Hello.

    100mm f2.8 ISO800 1/200
    A nap nagyon lemenőben volt, már elbújt egy domb mögé, ezért vannak ilyen nagyon lágy szórt fények.

    PS nem sok van rajta. RAW konverzió, egy két pöttyöt leszedtem, a szemét világosítottam kicsit, valamint a narancssárga flakont színtelenítettem mert nagyon rikított.

    ReplyDelete
  3. Köszi a gyors választ,
    ritka az ilyen segítőkész ember mostanában, úgyhogy tényleg külön tisztelet, hogy másnak is elmondod egy-egy kép titkát (ha sok embernek nem is, nekem az). RESPECT!
    Ja és amúgy a képekhez hozzászólni nem tudok. Szinte 5*-os az összes! :O

    ReplyDelete
  4. Először is szívesen, és örülök hogy tetszenek a képek.
    Nem érzem titoknak egy kép hátterét, tekintve hogy reprodukálni senki sem fogja.
    Meg amúgy sincsen semmi nagy mágia a képeim mögött, csak fényerős optika, erős kontraszt, és próbálom jól átgondolni hogyan fotózom meg.
    Persze vannak amelyiknél trükköztem ezt-azt, de pl régen még cikkeket is írtam hogy hogyan készültek.
    pl ez: http://indafoto.hu/gyenis/image/6916881-98e40bfd

    ReplyDelete